7/24/2015

Paintball & Margaritas

Hade totalt glömt att jag ens har en blogg, och dessutom har jag inte haft så mycket att skriva om.
Lägenheten i Åbo börjar så småningom fyllas med saker, fast än är det en hel del som skall köras dit.

Förra söndagen var vi till Ninos kusiner för att spela paintball igen, det hade redan gått sådär treveckor sen vi gjorde det senast. Urkul som alltig, och de vanliga blåmärken följde med denhär gången också. Speciellt två stycken på mitt ben blev riktigt fula, de är en hel del mörkare nu än vad de var då bilden togs. Fast det är nog någonting som hör till, roligt at jämföra med de andra såhär efteråt.
Lördagen före drog vi illanistujaiset hemma hos Joni tillsammans med en hel del kolleger från jobbet, var vi skrattade lite för mycket och avnjöt hemgjorda Margaritas. Det är något som jag måste pröva på i nåt skede nu när jag har en egen blender!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti