5/19/2015

Nochmal Berlin!

Förra veckoslutet blev två dagar längre då kristihimmelsfärdsdagen och fredagen var lediga. För att använda veckolsutet till fullo gjorde vi en liten miniresa till Berlin med familjen detta veckoslut. Helt annat att besöka staden med två som faktiskt bott där. Uppskattar verkligen att jag fick åka med fast vi alla bodde i ett och samma hotellrum. För åtta månader sedan skulle det säkert ha varit lite obekvämt för min del, men har kommit familjen såpass nära att det gick utan problem.

Vi besökte ett par av de klassiska sevärdheterna och tog en titt på de lite mindre vanliga. Lite shopping på egen hand hand jag också med. Om jag inte är alltför lat kanske jag laddar in lite bilder på vad som kom med i papperskassen till Lüneburg.

East side gallery

Fehrnseheturm
Siegessäule
Utsikten från tornet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti