3/17/2015

Inköpt

 Två bilder på vad som är nyttinhandlat på sistone.
Allt från första bilden är köpt förra veckoslutet i Hamburg och Bremen. Från Pimpkie fastnade ett par härliga farkkushorts med spetts, är helt kär. Jegginsarna åkte med i papperspåsen från Tally Weijl, vilket har blivit en av mina favoritbutiker här. Resten på bilden, dvs. tunna regnrocken, ryggsäcken (10€ människor, kan ni fatta??) och farkkurocken/farkkuhupparen köptes på Primark i Bremen. Har nog läst om butiken på Kias blogg, men inte riktigt fattat vad det är för en butik, så blev lite förrvirrad av Amandas överlyckliga reaktion då hon fick höra att butiken finns i Bremen.
... Alltså söta öde. Säkert den bästa butiken jag någonsin har suttit foten in i. Sjukt billiga produkter, allt från kläder & skor till smink. Naturligtvis var butiken smockad, men det hindrade inte oss ifrån att go nuts. Hade tre gånger så mycket saker i min korg, men lyckades på nåt sätt rädda mig själv ifrån att spendera halva lönen där.

Skjortan på andra bilden köpte jag i Lüneburgs Vero Moda var den hängde på en reastång. Jag är helt mammas flicka vad det kommer till reor. Man kan lixom inte lämna en butik tomhänt om de har nedsatta priser.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti