3/18/2015

Mittwoch

Idag var det onsdag vilket bertyder att veckans längsta dag med mest aktiviteter är nu förbi.
Utöver vanliga morgonsysslorna dammsudgade jag huset som jag gör en gång i veckan. Det var en extremt varm dag idag, så var hela förmiddagen ute på gården och tog en liten runda med rullskridskorna runt kvarteret. När pojken kom hem for vi ut och hoppa på stutsmattan efter maten, något av min favoritsyssla att göra med honom, något som också jag gillar. Killen följde jag sedan till flöjten och en timme senare sökte jag tösen från dagis och cyklade till hennes jumppa.

Kommer att barnvakta i princinp både eftermiddagen och kvällen på fredagen, vilket gör att väntan på veckoslkutet inte är lika stor som vanligt. Dessutom har jag inget speciellt inplanerat att se fram emot, kanske jag får Helena och Chiara övertalade till något kul, får se.

Har nu läst till slut hela Harry Potter serien som mina hostföräldrar har
 i bokhyllan, så började just med denna omtalade istället!
Dagens lunch
Var riktigt duktig och lagade chokladkräm också,
 så idag hade vi undantagsvis efterrätt också!

Jag med mina sexiga skydd i teepaitakeli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti