6/12/2015

Jag har en lägenhet!!!

Ja-a gott folk, nu är det officiellt! Nycklarna har jag inte än, men kontraktet har vi skrivit under!
Sådär 2-3km från Åbos centrum i en liten hydda på 33 kvadrat kommer jag att bo från och med hösten.
Kan inte förstå att det är sant! Jag är absolut dökär i bostaden, det finns ett klädrum som rymmer alla mina kläder, ett såpass stort kök att den rymmer ett litet köksbord, nya och fina ytor, alkov, härligt golv och tammefan DISKMASKIN!
Obeskrivligt skönt att äntligen ha det här med lägenhet på det klara. Ville inte uppleva ångesten i samma skala som den var ifjol då jag sökte lägenhete förrän jag visste att jag skulle befinna mig i Tyskland istället för Åbo den hösten.

 Önskar att jag hade hade bättre bilder, men de får komma senare!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti