6/29/2015

Sinä olet minun siskoni

Tänkte dra ihop ett inlägg på några rader då uppdateringen har varit lite knaper här på bloggen. På lördagen drog de tre musketörerna Felicia, Amanda och Janni en utekväll i ettan, var vi senare träffade Sedde också. Vad som skulle bli en lugn kväll för att bara gå ut och dansa blev som vanligt inte så lugn. Man skall nog aldrig säga att man skall ta en lugn kväll, för just de kvällarna blir värst.

Igår var det söndag, och jag skjutsade min käraste syster till en fest fast hon har jobb idag då det är måndag. I sådanna stunder känner jag mig hur gammal som helst, skulle aldrig tänka mig göra det ifall jag skulle ha jobb dagen efter. Själv har jag ledig både idag och i morgon, då jag jobbar hela veckoslutet, så blir knappast någon regatta för min del.

Annars är det på onsdagen 1.7, och jag kommer att få mina nycklar till lägenheten då!
Håller på att slipa ett gammal bor som jag sedan tänker måla, som jag hoppas att kan bli mitt matbord i lägenheten. Hoppas bara innerligt att bordet ryms i mitt lilla kök, och att jag inte har gjort allt jobb i onödan då allt är klart.

Smeksiga selfies utan smink
Bordet jag jobbar med, kolla skillnaden slipandet gör!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti