6/17/2015

Slutkörd

Min andra officiella kassatur överstökad och det känns som om jag inte orkar mer. Skulle så mycket hellre stanna på gamla goa teolliset var jag inte är ny och var jag vet vad jag gör och inte måste fråga jämt. Sen har jag alltför höga krav på mig själv och tar det alltför hårt då jag gör någonting fel.

Förrutom att jobbet känns tungt så tynger andra greijer, bla. båten på stugan har blivit stulen såhär passligt till midsommar och har en massa skit jag borde ta hand om här hemma.

Att en sådann munter uppdatering! För att lätta upp inlägget bjuder jag på en en bild på mig som fem åring. Kommer ännu hur levande som helst ihåg hur jag älskade dendär jeanskjolen. Hur kul vore det inte om ens största problem vore att tröjan som mamma vill at man skall ha på sticks igen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti