2/03/2015

Crazy night out in Hamburg

Förra lördagen i Hamburg blev legendarisk! Måste säga att Melissas sista kväll i Hamburg inte kunde ha varit galnare. Vi hade galet roligt, men även bara rent av GALNA saker hände. Tror att jag måste dra det lite lugnare ett par en veckoslut framöver för att jämna ut det hela. När vi satt på tåget påväg hem en hel del senare än tänkt funderade man nog om vi hade tappat vettet. På plats var Doris, Radka, Britany, Maria, Valeriia och Melissa förstås. I nåt skede vara alla andra förutom jag och Melissa hux flux borta, vilket var lite komiskt. Detta hindrade dock inte vårt festande!


Från Melissas och min "sista måltid" på fredagen!
Maria, Melissa och jag på O'brians!

Kan inte riktigt fatta att jag är ensam i denna by nu. Melissas fd. hostfamilj har redan en ny au pair, men hon verkade inte alltför intrsserad av att umgås vilket är verkligen synd. Framöver kommer jag alltså att måsta stå ut med både att cykla till stan (och tillbaka upp för dendä jädrans upopförsbacken) och betala taxin hem efter kvällar i Hamburg därifrån ensam. Dessuton kommer det ända sällskapet på mina promenader kommer väl åter igen var Spotify...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti