10/01/2014

Berlin here we come!

Extremt ointressant dag att blogga om. Drama på morgonen igen, skrikas efter mamma och pappa. Efter att morgonsysslorna var undan begav jag mig ut på en timmes springrunda. Nu när man har sprungit ett par en veckor regelbundet börjar det faktiskt löpa och tar inte emot på samma sätt. Hoppas vi fortsätter så, annars kommer Milka chokladen att göra mig riktigt fet..
Klockan ett gjorde jag normalt mat och pojken och mig, klockan fyra efter tösens dagis for vi på hennes jumppa.

Idag har en del planer blivit fastställda. Imorgon far vi eventuellt ut för att festa då fredagen är en helgdag i Tyskland (dagen då öst&väst återförenades). På fredag eftermiddag åker jag och tre andra au pairer med tåg till Berlin! Där stannar vi enda till söndagen. Har riktigt ångest över hur lite tid vi har för en så stor stad med så mycket att se, men gäller väl bara att prioritera.
Idag fick jag också veta säkert att jag kommer att få besök från Finland sista veckan i Oktober! Nu gäller det bara att få biljetterna bokade och så är allt klart!
Även planer på ett veckoslut hos Felicia är työn alla, skall bli riktigt skönt att se denna mycket saknade tjej!!

Dagens lunch!
Bildbevis!!

2 kommenttia:

  1. aaahhhh girl you make me hate myself.... nimimerkillä olen käynyt lenkillä kerran

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vi ser hu länge inton håller.. Dessutom har ja lite pakko på ti göra någo när ja käkar choklad HELA TIDEN :'D

      Poista