1/05/2015

Glitter!

Här kommer lite bilder på vad jag släpade hem med mig från Bremen förra lördagen!
Jag har fått någon fnatt på glitter, så en hel del sparkles är att vänta!
Det roliga med det hela är att för ett år sedan skulle jag aldrig i världen haft dessa glittriga plagg på mig,
men tydligen har min smak ändrat lite sen dess.

Den till höger är också ny, men inte handlad i Bremen. Den hade jag på mig förra krogkvällen

Fem euros tubtopp åkte med från H&M
Snäppet coolare topp och en mysig tröja kom med från Tally Weijl

Från Yves Rocher:
Liten duschtvål som doftar himmelskt! Påminner om vad päron trippar doftar!
Sen köpte jag två ögonpennor sådär på skojs skull för att de var så billiga.

Från Bodyshop:
Bodybutter, bodyscrub samt läppomada (skulle egentligen köpa lip peeling, men gissa tre gånger om jag inte tog fel..)


Julklapp från Felicia! Fick även vita mushisockor!
Ännu ett bevis på att jag fått fnatt över glitter


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti