11/28/2014

Magsjuk

Hallo hej. Här skriver en trött, frysande och illamående Janni. Under de senaste veckorna har alla i familjen fått magsjuka i tur och ordning och nu i natt var det min tur. Jag vaknade fyra tiden imorse och fattade direkt vad det var frågan om. Kasta upp har jag gjort med jämna mellanrum ända fram till förmiddagen, men har bara luggit i sängen sen dess. Efter att jag fick tvingat i mig lite torkade tranbär och en halv liter tee har darrninga och frysande gett efter lite.

Planen var att åka med familjen till Bremen över veckoslutet, men såklart blir jag sjuk just idag när vi skall åka.. vi får se hur jag känner mig mot kvällen då familjen åker iväg. På samma gång som jag känner att jag så gärna vill åka med vet jag inte till hur stor nytta det är att dra ut på tillfrisknandet och möjligen smitta ner folk.
Katsotaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti