11/03/2014

Run bitch run.

Idag har jag varit första gången på en evighet en hel dag ensam. Det har känts fruktansvärt konstigt i kontrast med att ha spenderat varje stund med någon den senaste veckan. Att sova ensam i min lilla bunker här nere i källaren förra natten kändes även det konstigt ovant.

Idag har jag varit på en sju kilmometers länk efter en två veckor lång paus, den klarade vi på 62 minuter, och fy vad jag är stolt. Nu är jag varken förkyld eller har besök så inga ursäkter finns till att inte fortsätta med springade. Till skillnad från de två förra gångerna gick dagens länk super och kände mig så jävla bra efteråt. Drog en ordentlig slutspurt och lät mig falla till en lite blöt hög så fort som jag stängde ytterdörren efter mig. Efteråt kändes det som om jag var bäst i världen typ! Kan inte fatta att jag enbart njöt av en länk!? Vad har hänt liksom!

Morgonmålet idag före länken!
Mysoutfit efter en förtjänad lång och varm dusch

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti