9/05/2014

Packas

Imorse när jag vaknade slog det mig.
Jag är påväg. På riktigt. Imorgon klockan 17.30 åker planet iväg mot Hamburg. Jag har bara idag och imorgon förmiddag kvar i Finland. ÄÄÄ HJÄLP.
 Jag stressar som aldrig förr, det är så mycket jag borde hinna med innan jag åker, så många man måste hinna säga hejdå åt. Efter detta blogginlägg skall jag åka till t.ex till mommo, kommer att vara jobbiga farväl. 

Har ännu heller inte packat färdigt, jag plockar kläder in och ut ur kappsäcken, springer runt i huset och söker saker som inte går att finna. Som tur har min hostmamma sagt att kläderna i Tyskland är mycket billigare än i Finland, så jag är inte tvungen att packa så mycket kläder. Här nedanför ser ni en bild på min kappsäck som har blivit ompackad minst tre gånger sen jag tog bilden..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti