9/18/2014

Shoppat

Idag på dagen då jag hade ledigt cyklade jag åter in till stan. Tanken var att gå omkring och inhandla det nödvändigaste; underkläder och sockor, men såklar fastnade en hel del annat i händerna. Till mitt försvar måste jag säga att det mesta var rätt billigt!

Hade endast ett par skor utöver länkkaren med hit, så dessa boots var faktiskt ett nyttigt köp. 29,95€, so not bad!
I samma skobutik som jag hittade bootsen hade de en hel massa med ballerinor på rea, så kunde inte motstå att köpa ett par, sjukt söta! 8€

Ett par byxor 14,95€, en topp 9,95€ och en t-shirt 4,95€ från New Yorker blev det också. Här kör vi på billig budjet!

Nödvändiga och lite mindre nödvändiga prylar från Rossman.

Plus underkäder & sockor från H&M, och ett nytt skyddsplast till min telefon.
Nu skall jag cykla iväg för att söka tjejen från dagis, bis später!



1 kommentti: