9/14/2014

Ljuva Ljung

Söndagen till ära tog hostfamiljen mig till Lüneburg Heide, en jättelik naturpark på 30mins avstånd från byn vi bor i. Heide betyder Ljung, vilket hela parken var täckt av. Ljungen blommar bara nu på hösten, så vyerna var lila så långt ögat nådde.
Riktigt kul har vi haft idag! Efter en lång vandring i Heide for vi ut för att äta på en grekisk restaurang var jag åt Sovlaki med Gyros. Fick en del flasbacks från Felicias och min resa till Chania, ah memories <3

I morgon har jag min första morgon ensam med barnen, får se hur det går när pappans auktoritet inte är närvarande. Tror nog att vi ska klara det helt fint, så länge skrapabullan inte ställer till med en scen om att saften är i fel mugg eller att strumpbyxorna sticks..

Idag beställde vi mitt tyska simkort också. Äntligen! Lär droppa in i postlådan om ett par en dagar.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti